خانواده ما

یک خانواده گرم و مهربان با دو پسر خیلی خوب

خانواده ما

یک خانواده گرم و مهربان با دو پسر خیلی خوب

سودوکو

من حل کردن جدول سودوکو رو خیلی دوست دارم. یه موقع ها در زمان بیکاری از این جدول ها حل می کنم. چند روز پیش علی به من گفت مامان به من هم یاد بده این جدول ها چه جوری حل می شن. من هم با اینکه می دونستم نمی تونه از عهده ش بربیاد فقط برای اینکه دلش نشکنه بهش یاد دادم. اما بعد در کمال ناباوری دیدم که تونست یه جدول سودوکو حل کنه. این جدول مخصوصا برای یه بچه کلاس اولی خیلی سخته و نیاز به تجزیه و تحلیل داره که توی هر خونه ای چه اعدادی می تونن قرار بگیرن. خلاصه که برای من و باباش حسابی شگفت انگیز بود.

سَرسَری

حسین یه چند روزیه که سرسری یاد گرفته. فقط هم مواقع خاصی این شیرین کاریش رو به کار می بره. وقتایی که سیر شده و دیگه نمی خواد سوپ یا فرنی ش رو بخوره سرسری می کنه.

راستی امروز تولد شش ماهگی حسین است.