خانواده ما

یک خانواده گرم و مهربان با دو پسر خیلی خوب

خانواده ما

یک خانواده گرم و مهربان با دو پسر خیلی خوب

خاطرات سفر به خطه شمال - قسمت دوم

خوب جونم براتون بگه که تا بعدار ظهر توی نمک آبرود موندیم. عکس زیر هم درختکاری جدول وسط خیابون ورودی شهرک نمک آبروده. 

فکر کنم مدیدریت این شهرک باید یه پورسانت حسابی به خاطر تبلیغات گسترده من بده

عصری یه کم توی شهرکش گشتیم. خواستیم سوار تله کابین بشیم که به خاطر ترس از ارتفاع اینجانب پشیمون شدیم و علی هم حسابی خورد توی ذوقش.

بعد به طرف تنکابن و رامسر راه افتادیم. هوا خیلی عالی بود. به علت اینکه آسمون کمی ابر داشت از آفتاب شدید و گرما و هوای شرجی خبری نبود. دیدن منظره های جاده هم لذت سفر رو دوچندان کرده بود.

دیدن شالیزارها در مسیر خالی از لطف نبود.

نزدیکی های غروب رسیدیم رامسر. شب رو توی رامسر موندیم. صبح به طرف یکی از این طرح های سالم سازی دریا رفتیم. دیدم انگار خبری نیست. فهمیدیم که طرح سالم سازی از اول تیر راه می افته و توی آب رفتن به طور قانونی تا اون موقع ممنوعه. ما هم از این کار صرفنظر کردیم.

یه کم توی رامسر گشتیم. بعد به لاهیجان رفتیم. یه سری به شیطان کوه و بام سبز زدیم. واقعا از اون بالا نگاه کردن به دریا و منظره شهر بسیار زیبا بود. مخصوصا که مه قشنگی هم بالای کوه ها رو گرفته بود.

 

 

دریاچه مصنوعی لاهیجان

 

 

 می خواستیم برای ناهار ماهی کباب درست کنیم. به همین خاطر به بازار لاهیجان رفتیم و سراغ قسمت ماهی فروش ها رو گرفتیم. اما گفتند که دیگه فصل صید ماهی تموم شده و ما فقط یه مغازه پیدا کردیم که اون هم فقط ماهی آزاد می فروخت. خلاصه همون رو خریدیم و رفتیم توی یه پارک توی لاهیجان و بساط کباب برو راه انداختیم. علی هم این کار همیشه براش لذت بخشه توی درست کردن ذغال و کباب خیلی کمک کرد. تا عصری همون جا بودیم و بعد طبق نظر کارشناسی علی از آستانه اشرفیه و رشت به طرف بندر انزلی راه افتادیم. شب دوم مسافرتمون توی بندرانزلی به صبح رسید.

هوا از شب کمی بارونی شد و شب هم بارون می بارید. بارش باران فرداش هم ادامه پیدا کرد. 

نظرات 1 + ارسال نظر
خاله فاطمه سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:24 ق.ظ

معمولا توی سفر کنار دریاچه میرن ماهی میگیرن (از دریا) نه اینکه ماهی بگیرن (از بازار)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد