خانواده ما

یک خانواده گرم و مهربان با دو پسر خیلی خوب

خانواده ما

یک خانواده گرم و مهربان با دو پسر خیلی خوب

ممنون

حسین علاقه خاصی به کلمه ممنون پیدا کرده. هرکاری که براش بکنی فورا میگه «ممنون» غذاش هم که تموم میشه این کلمه رو تکرار میکنه. چی کار کنیم دیگه پسرمون باادب و باشخصیتهاوه

کلمه های زیادی رو میگه اما هر کلمه ای رو که نخواد امکان نداره بگه. مثلا علی رو بلده بگه اما هرکاریش میکنیم علی رو صدا بزنه بهش میگه « دادا» یعنی داداش

سلام هم به هیچ وجه نمی کنه. حالا نگین پسرمون بی ادبه ها. صلاح نمی دونه سلام کنه.تعجب دیشب آقای پدر حسین رو سفت توی بغلش گرفت و گفت بگو سلام تا ولت کنم. حسین هم هی تقلا می کرد تا خودش رو نجات بده. آخر سر که دید نمی تونه یه سلام بلند کرد و از بغل باباش فرار کرد. به این می گن تربیت بچه به روش استراتژیک.

حسین

لم میدهیم

 

چپ چپ نگاه کردن حسین

چپ چپ نگاه کردن حسین

 

خواب حسین

حسین لالا کرده

نظرات 2 + ارسال نظر
۲میم سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:28 ب.ظ http://www.2mim.blogsky.com

سلام
وبلاگ بسیار جالب و مفیدی دارید.
خیلی استفاده کردم.
امیدوارم همیشه موفق باشید.
حتما بازم میام تا از مطالب قشنگتون استفاده کنم.
خوشحال میشم که شما هم به وبلاگ من سر بزنیدو نظرتون رو بگید و برای کمک به من روی لینک تبلیغاتها کلیک کنید.
ممنونم

خاله طیبه سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:18 ب.ظ

به به ! می بینم که زرنگ شدی آپ کردی. برم بخونم ببینم که چی نوشتی. تازه از تنور درومده. داغه داغه :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد